Відкритий "Кубок Донбасу" з техніки вітрильного туризму 23-25 травня 2008
Добавлено: 15 май 2008, 08:49
.............................ПОЛОЖЕННЯ
про відкритий "Кубок Донбасу" з техніки вітрильного туризму
(ювілейні XXX змагання з вітрильного туризму "Кубок Донбасса – 2008")
1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
1.1. Відкритий "Кубок Донбасу" проводиться з метою подальшого розвитку спортивного туризму в Україні, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
1.2. Головні завдання "Кубка":
- пропаганда та популяризація спортивного вітрильного туризму серед широких верств населення;
- перевірка та підвищення рівня технічної майстерності спортсменів-туристів;
- визначення найсильніших команд з техніки вітрильного туризму;
- обмін досвідом серед туристів – вітрильників;
- сприяння підвищенню безпеки спортивних походів з вітрильного туризму.
2 . ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Відкритий "Кубок Донбасу" (далі – Кубок) з техніки вітрильного туризму проводиться 23-25 травня 2008 року на Краснооскольськім водосховищі поблизу сел. Сєнькове Куп’янського р-ну Харківської обл. Місце збору команд – лівобережжя, у 3 км. нижче мосту.
3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ
3.1. Загальне керівництво Кубка здійснюють Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласний центр фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецька обласна федерація спортивного туризму (далі - Федерація).
3.2. Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на вітрильну комісію Федерації та головну суддівську колегію Чемпіоната (далі - ГСК), склад якої затверджується Федерацією.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій, участники яких спеціалізуються у вітрильному туризмі, а також родинні екіпажі.
4.2. У змаганнях беруть участь спортсмени: з досвідом участі у вітрильних походах, з досвідом участі у змаганнях з техніки спортивного вітрильного туризму або з відповідною підготовкою.
4.3. До участі на дистанціях можуть бути допущені учасники віком 16 років і старше (встановлюється за роком народження), у родинних екіпажах припускається участь дітей шкільного віку що є членами родини (віком 7 років і старше, встановлюється за датою народження).
4.4. Склад делегації:
- представник команди - 1 (може бути учасником);
- основний склад команди – повинен відповідати характеристикам судна.
5. ПРОГРАМА ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
5.1. Змагання проводяться у відповідності до чинних Правил змагань з техніки спортивного туризму (далі – Правила) та положень чинних правил змагань з вітрильного спорту.
5.2. Змагання проводяться на дистанції "Трикутник" III-IV класу одночасно в трьох номінаціях: "Спортивні досягнення", "Популяризація вітрильного туризму" та "Найшвидша команда". Змагання проводяться серед окремих екіпажів.
5.3. Програма змагань:
23.05.08 – заїзд та розміщення команд, 19.00-21.00 - робота мандатної комісії;
24.05.08 - 8.00-9.30 – продовження роботи мандатної комісії, робота технічної комісії;
10.00 – нарада ГСК з представниками команд, урочисте відкриття змагань; змагання на дистанціях;
19.00 – святкова програма;
25.05.08 - з 8.00 продовження змагань; 16.00 - визначення результатів, нагородження, закриття змагань, від'їзд учасників.
6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ
6.1. Визначення переможців та призерів проводиться в кожній номінації окремо.
6.2. Визначення зайнятих місць проводиться у кожній номінації таким чином.
6.2.1. У номінації "Спортивні досягнення": Гоночний бал αI = S0.4/n0.25. Абсолютний залік - за мінімумом суми виправленого відносного часу серед усіх суден. Класи - за мінімумом суми виправленого відносного часу серед суден свого класу.
6.2.2. У номінації "Популяризація вітрильного туризму": Гоночний бал αII = S0.4/(n+nд)0.25 , де n – кількісний склад екіпажу, nд – кількість дебютантів. Абсолютний залік - за мінімумом суми виправленого відносного часу серед усіх суден. Класи: за мінімумом суми виправленого відносного часу серед суден свого класу. Дебютанти повинні приймати участь не менше, ніж у половині перегонів.
6.2.3. У номінації "Найшвидша команда": Абсолютний залік за мінімумом суми місць серед усіх суден, а якщо вони однакові, то за мінімумом суми відносного часу. Класи - за мінімумом суми місць серед суден свого класу, а якщо вони однакові, то за мінімумом суми відносного часу.
6.3. Нагородження команд-учасниць та окремих учасників проводиться у кожній номінації таким чином.
6.3.1. У номінації "Спортивні досягнення": Абсолютний залік. Команда-переможець нагороджується перехідним призом “Кубок Донбасса”, дипломом Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації першого ступеню, а члени екіпажу нагороджуються грамотами. Команда, яка посіла друге місце, нагороджується грамотою, члени екіпажу - грамотами. Команда, яка посіла третє місце, нагороджується грамотою. Класи: команди, які посіли у своєму класі перше місце, нагороджуються грамотами першого ступеню, а члени екіпажу – грамотами. Команди, які посіли друге та третє місця, нагороджуються грамотами.
6.3.2. У номінації "Популяризація вітрильного туризму": Абсолютний залік. Команда-переможець нагороджується дипломом першого ступеню, а члени екіпажу – грамотами. Команда і члени екіпажу, який посів друге місце, нагороджуються грамотами. Команда, яка посіла третє місце, нагороджується грамотою. Класи: команди, які посіли в своєму класі перше місце, нагорождуються грамотою першого ступеню, а члени екіпажу – грамотами. Команди, які посіли друге та третє місця, нагороджуються грамотами.
6.3.3. У номінації "Найшвидша команда": Абсолютний залік: команда, яка посіла перше місце, нагородується грамотою, а члени екіпажу - грамотами. Команди, які посіли друге та третє місця, нагороджуються грамотами. Класи. Команди, які посіли перше, друге та третє місця у кожному класі, нагороджуються грамотами.
6.3.4. "Кубком Надежды" нагороджується капітан (рульовий) команди, який ніколи до цього не отримував як цього призу, так і «Кубка Донбасса» та показав найкращій результат, але не нижче середини турнірної таблиці.
6.3.5. Спеціальними грамотами нагороджуються: кращій родинний екіпаж; краща жінка-капітан, краща жіноча команда; наймолодший учасник і команда, яка отримала найгірші результати, але фінішувала в усіх перегонах ("За волю к победе"). Кожній жінці-капітану та кожному учаснику шкільного віку вручається пам’ятний диплом.
6.3.6. У Святковій програмі переможець нагороджується грамотою, загальним визнанням та довгими приємними спогадами учасників.
6.3.7. “Кубком А.К. Карцева” нагороджується судно, у конструкції якого втілено найбільшу кількість творчості та кмітливості членів команди.
6.3.8. Нагорода грошовими призами проводиться при наявності спонсорів. У цьому випадку його розмір в кожній номінації визначається ГСК до старту першої команди.
7. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ
7.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників та пройшли мандатну комісію змагань.
7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях відповідно до Правил та Положення про змагання.
7.3. Відповідальність за якість та безпечне використання усього спорядження учасників несе представник команди та самі учасники.
7.4. Відповідальність за наслідки, викликані порушенням безпеки з вини учасника, несе учасник, який допустив порушення.
7.5. Розміщення учасників проводиться у польових умовах. Харчування учасниками забезпечується самостійно.
7.6. Витрати, пов'язані з організацією та проведенням змагань здійснюються за рахунок залучених Федерацією коштів.
7.7. Витрати з участі команд у змаганнях проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди на змагання або (та) залучених коштів.
7.8. Команди підтверджують свою участь до 21 квітня 2008 р. за тел.: (066) 198-46-43 – Єрьменко О.О., або по E-mаіl: rumb @ skif.net
8. ЗАЯВКИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ КОМАНДАМИ
8.1. У день заїзду команди подають до мандатної комісії такі документи:
- іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
- паспорти учасників команди;
- свідоцтва про одруження, та свідоцтва про народження дітей та їх учнівські квітки (для родинних экипажів);
- класифікаційні книжки спортсменів або довідки про досвід участі спортсменів у спортивних вітрильних походах;
- протоколи обміру суден;
- страхові поліси від нещасних випадків на спортивних заходах (на всіх учасників змагань) дійсні на час змагань та у дорозі. При відсутності страхових полісів можливе їх оформлення під час роботи мандатної комісії у представника страхової компанії на будь який термін.
9. ДОДАТКОВІ УМОВИ
9.1. Широкі симетричні спінакери (ширина по середині висоти не менш 75% довжини нижньої шкаторини) в обмірну площину не входять. Інші спінакери (асиметричні або більш вузькі, з шириною 70-75%), входять в обмірну площину з коефіцієнтом 0,1.
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ
Комісія парусного туризму Донецької обласної Федерації спортивного туризму
про відкритий "Кубок Донбасу" з техніки вітрильного туризму
(ювілейні XXX змагання з вітрильного туризму "Кубок Донбасса – 2008")
1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
1.1. Відкритий "Кубок Донбасу" проводиться з метою подальшого розвитку спортивного туризму в Україні, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
1.2. Головні завдання "Кубка":
- пропаганда та популяризація спортивного вітрильного туризму серед широких верств населення;
- перевірка та підвищення рівня технічної майстерності спортсменів-туристів;
- визначення найсильніших команд з техніки вітрильного туризму;
- обмін досвідом серед туристів – вітрильників;
- сприяння підвищенню безпеки спортивних походів з вітрильного туризму.
2 . ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Відкритий "Кубок Донбасу" (далі – Кубок) з техніки вітрильного туризму проводиться 23-25 травня 2008 року на Краснооскольськім водосховищі поблизу сел. Сєнькове Куп’янського р-ну Харківської обл. Місце збору команд – лівобережжя, у 3 км. нижче мосту.
3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ
3.1. Загальне керівництво Кубка здійснюють Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласний центр фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецька обласна федерація спортивного туризму (далі - Федерація).
3.2. Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на вітрильну комісію Федерації та головну суддівську колегію Чемпіоната (далі - ГСК), склад якої затверджується Федерацією.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій, участники яких спеціалізуються у вітрильному туризмі, а також родинні екіпажі.
4.2. У змаганнях беруть участь спортсмени: з досвідом участі у вітрильних походах, з досвідом участі у змаганнях з техніки спортивного вітрильного туризму або з відповідною підготовкою.
4.3. До участі на дистанціях можуть бути допущені учасники віком 16 років і старше (встановлюється за роком народження), у родинних екіпажах припускається участь дітей шкільного віку що є членами родини (віком 7 років і старше, встановлюється за датою народження).
4.4. Склад делегації:
- представник команди - 1 (може бути учасником);
- основний склад команди – повинен відповідати характеристикам судна.
5. ПРОГРАМА ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
5.1. Змагання проводяться у відповідності до чинних Правил змагань з техніки спортивного туризму (далі – Правила) та положень чинних правил змагань з вітрильного спорту.
5.2. Змагання проводяться на дистанції "Трикутник" III-IV класу одночасно в трьох номінаціях: "Спортивні досягнення", "Популяризація вітрильного туризму" та "Найшвидша команда". Змагання проводяться серед окремих екіпажів.
5.3. Програма змагань:
23.05.08 – заїзд та розміщення команд, 19.00-21.00 - робота мандатної комісії;
24.05.08 - 8.00-9.30 – продовження роботи мандатної комісії, робота технічної комісії;
10.00 – нарада ГСК з представниками команд, урочисте відкриття змагань; змагання на дистанціях;
19.00 – святкова програма;
25.05.08 - з 8.00 продовження змагань; 16.00 - визначення результатів, нагородження, закриття змагань, від'їзд учасників.
6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ
6.1. Визначення переможців та призерів проводиться в кожній номінації окремо.
6.2. Визначення зайнятих місць проводиться у кожній номінації таким чином.
6.2.1. У номінації "Спортивні досягнення": Гоночний бал αI = S0.4/n0.25. Абсолютний залік - за мінімумом суми виправленого відносного часу серед усіх суден. Класи - за мінімумом суми виправленого відносного часу серед суден свого класу.
6.2.2. У номінації "Популяризація вітрильного туризму": Гоночний бал αII = S0.4/(n+nд)0.25 , де n – кількісний склад екіпажу, nд – кількість дебютантів. Абсолютний залік - за мінімумом суми виправленого відносного часу серед усіх суден. Класи: за мінімумом суми виправленого відносного часу серед суден свого класу. Дебютанти повинні приймати участь не менше, ніж у половині перегонів.
6.2.3. У номінації "Найшвидша команда": Абсолютний залік за мінімумом суми місць серед усіх суден, а якщо вони однакові, то за мінімумом суми відносного часу. Класи - за мінімумом суми місць серед суден свого класу, а якщо вони однакові, то за мінімумом суми відносного часу.
6.3. Нагородження команд-учасниць та окремих учасників проводиться у кожній номінації таким чином.
6.3.1. У номінації "Спортивні досягнення": Абсолютний залік. Команда-переможець нагороджується перехідним призом “Кубок Донбасса”, дипломом Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації першого ступеню, а члени екіпажу нагороджуються грамотами. Команда, яка посіла друге місце, нагороджується грамотою, члени екіпажу - грамотами. Команда, яка посіла третє місце, нагороджується грамотою. Класи: команди, які посіли у своєму класі перше місце, нагороджуються грамотами першого ступеню, а члени екіпажу – грамотами. Команди, які посіли друге та третє місця, нагороджуються грамотами.
6.3.2. У номінації "Популяризація вітрильного туризму": Абсолютний залік. Команда-переможець нагороджується дипломом першого ступеню, а члени екіпажу – грамотами. Команда і члени екіпажу, який посів друге місце, нагороджуються грамотами. Команда, яка посіла третє місце, нагороджується грамотою. Класи: команди, які посіли в своєму класі перше місце, нагорождуються грамотою першого ступеню, а члени екіпажу – грамотами. Команди, які посіли друге та третє місця, нагороджуються грамотами.
6.3.3. У номінації "Найшвидша команда": Абсолютний залік: команда, яка посіла перше місце, нагородується грамотою, а члени екіпажу - грамотами. Команди, які посіли друге та третє місця, нагороджуються грамотами. Класи. Команди, які посіли перше, друге та третє місця у кожному класі, нагороджуються грамотами.
6.3.4. "Кубком Надежды" нагороджується капітан (рульовий) команди, який ніколи до цього не отримував як цього призу, так і «Кубка Донбасса» та показав найкращій результат, але не нижче середини турнірної таблиці.
6.3.5. Спеціальними грамотами нагороджуються: кращій родинний екіпаж; краща жінка-капітан, краща жіноча команда; наймолодший учасник і команда, яка отримала найгірші результати, але фінішувала в усіх перегонах ("За волю к победе"). Кожній жінці-капітану та кожному учаснику шкільного віку вручається пам’ятний диплом.
6.3.6. У Святковій програмі переможець нагороджується грамотою, загальним визнанням та довгими приємними спогадами учасників.
6.3.7. “Кубком А.К. Карцева” нагороджується судно, у конструкції якого втілено найбільшу кількість творчості та кмітливості членів команди.
6.3.8. Нагорода грошовими призами проводиться при наявності спонсорів. У цьому випадку його розмір в кожній номінації визначається ГСК до старту першої команди.
7. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ
7.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників та пройшли мандатну комісію змагань.
7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях відповідно до Правил та Положення про змагання.
7.3. Відповідальність за якість та безпечне використання усього спорядження учасників несе представник команди та самі учасники.
7.4. Відповідальність за наслідки, викликані порушенням безпеки з вини учасника, несе учасник, який допустив порушення.
7.5. Розміщення учасників проводиться у польових умовах. Харчування учасниками забезпечується самостійно.
7.6. Витрати, пов'язані з організацією та проведенням змагань здійснюються за рахунок залучених Федерацією коштів.
7.7. Витрати з участі команд у змаганнях проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди на змагання або (та) залучених коштів.
7.8. Команди підтверджують свою участь до 21 квітня 2008 р. за тел.: (066) 198-46-43 – Єрьменко О.О., або по E-mаіl: rumb @ skif.net
8. ЗАЯВКИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ КОМАНДАМИ
8.1. У день заїзду команди подають до мандатної комісії такі документи:
- іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
- паспорти учасників команди;
- свідоцтва про одруження, та свідоцтва про народження дітей та їх учнівські квітки (для родинних экипажів);
- класифікаційні книжки спортсменів або довідки про досвід участі спортсменів у спортивних вітрильних походах;
- протоколи обміру суден;
- страхові поліси від нещасних випадків на спортивних заходах (на всіх учасників змагань) дійсні на час змагань та у дорозі. При відсутності страхових полісів можливе їх оформлення під час роботи мандатної комісії у представника страхової компанії на будь який термін.
9. ДОДАТКОВІ УМОВИ
9.1. Широкі симетричні спінакери (ширина по середині висоти не менш 75% довжини нижньої шкаторини) в обмірну площину не входять. Інші спінакери (асиметричні або більш вузькі, з шириною 70-75%), входять в обмірну площину з коефіцієнтом 0,1.
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ
Комісія парусного туризму Донецької обласної Федерації спортивного туризму