Відкриті обласні змагання "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму 22-25 травня 2008
Добавлено: 15 май 2008, 08:55
.....................................ПОЛОЖЕННЯ
про відкриті обласні змагання "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму
1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
1.1. Відкритий "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму проводиться з метою подальшого розвитку спортивного туризму в Донецькій області, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
1.2. Головні завдання "Кубка":
- пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення;
- перевірка та підвищення рівня технічної майстерності спортсменів-туристів;
- визначення найсильніших команд області з техніки пішохідного туризму;
- сприяння підвищенню безпеки спортивних походів з пішохідного туризму.
2 . ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Відкритий "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму проводиться 22-25 травня 2008 року поблизу сел. Зуївка м. Харцизська. Проїзд автобусом № 11 „Донецьк - Харцизськ” з Південного автовокзалу, потім автобусом „Харцизськ – Зуївка” до кінцевої зупинки.
3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ
3.1. Загальне керівництво Кубка здійснюють Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласний центр фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецька обласна федерація спортивного туризму (далі - Федерація).
3.2. Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на пішохідну комісію Федерації та головну суддівську колегію Кубка (далі - ГСК), склад якої затверджується Федерацією.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій, участники яких спеціалізуються в гірському, лижному, пішохідному та спелеотуризмі.
4.2. У змаганнях беруть участь спортсмени з наступною кваліфікацією:
4.2.1. на дистанціях третього класу: з кваліфікацією не нижче 3 розряду зі спортивного туризму або з досвідом участі у спортивних походах не нижче першої категорії складності або з відповідною підготовкою;
4.2.2. на дистанції четвертого класу: з кваліфікацією не нижче 2 розряду зі спортивного туризму або з досвідом участі у спортивних походах не нижче другої категорії складності або з відповідною підготовкою.
4.3. Вік учасників встановлюється за роком народження.
4.3.1. До участі на дистанціях третього класу можуть бути допущені учасники віком 13 років і старше.
4.3.2. До участі на дистанції четвертого класу можуть бути допущені учасники віком 16 років і старше. До участі можуть бути допущені не більше двох учасників віком 15 років при наявності спецдопуска фіздиспансера.
4.4. Склад делегації - до 11 осіб, у тому числі: представник команди - 1 (може бути учасником); основний склад команди - 6 (у т.ч. не менше 1 жінки); запасні учасники - до 2; суддя - 2 (судді повиннні мати досвід суддівства).
4.5. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до Правил.
5. ПРОГРАМА ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
5.1. Змагання проводяться у відповідності до чинних Правил змагань з техніки спортивного туризму (далі – Правила). Штрафи за порушення техніки, умов змагань та тактики виставляються згідно п.2.2 та таблиць 3, 4, 5 та 7 Правил.
5.2. Змагання проводяться на дистанціях:
- "Смуга перешкод" - командні змагання, ІІІ клас дистанції;
- "Рятувальні роботи з орієнтуванням на короткій дистанції" (далі – "Рятувальні роботи") - командні змагання, ІІІ-ІV клас дистанції;
- "Спецзавдання на Смузі перешкод" (далі – "Спецзавдання") - командні змагання.
5.3. Докладні умови змагань на дистанціях команди одержать на місці змагань.
5.4. Для облаштування дистанцій змагань команди під час проходження мандатної комісії здають до ГСК у тимчасове використання по одній основній вірьовці діаметром 10-12 мм, довжиною по 30-40 метрів, а також по три карабіни. Зазначене спорядження використовується для організації суддівської страховки і повертається командам після закінчення змагань.
5.5. Програма змагань:
22.05.08 – заїзд та розміщення команд, робота мандатної комісії (до 20:00); нарада ГСК з представниками команд, жеребкування команд; робота технічної комісії;
23.05.08 – 8:00 урочисте відкриття змагань; показ дистанції; змагання на дистанції „Смуга перешкод”; нарада ГСК з представниками команд;
24.05.08 - змагання на дистанції "Рятувальні роботи"; нарада ГСК з представниками команд;
25.05.08 - змагання на дистанції "Спецзавдання"; визначення результатів, нагородження, закриття змагань, від'їзд учасників.
5.6. ГСК залишає за собою право на зменшення програми змагань.
6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ
6.1. Визначення переможців та призерів проводиться відповідно до Правил. Загальнокомандний результат визначається за кращою сумою місць команди на двох дистанціях змагань ("Смуга перешкод" та "Рятувальні роботи"). Якщо сума місць однакова, перевагу має команда, яка посіла краще місце на дистанції "Рятувальні роботи".
6.2. У разі рівності результатів виступу у виді двох чи більше команд краще місце посідає та, у якої менше штрафних балів, а у випадку їх рівності перевага віддається тому, хто стартував раніше.
6.3. Команда, що виступила не у всіх видах програм, займає місце в підсумковому протоколі після команд, що мають повний залік.
6.4. Результат команди на дистанції визначається сумою часу, витраченого на проходження дистанції та штрафного часу.
6.5. Команди-призери на окремих дистанціях нагороджуються дипломами Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації та, можливо, призами спонсорів, а учасники команд та тренер - дипломами. Команда, яка посіла перше місце у загальному заліку нагороджується перехідним Кубком.
7. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ
7.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників та суддів, здали необхідне спорядження та пройшли мандатну комісію змагань.
7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях відповідно до Правил та Положення про змагання.
7.3. Відповідальність за якість та безпечне використання усього спорядження учасників несе представник команди та самі учасники.
7.4. Відповідальність за наслідки, викликані порушенням безпеки з вини учасника, несе учасник, який допустив порушення.
7.5. Розміщення учасників проводиться у польових умовах. Харчування учасниками забезпечується самостійно.
7.6. Витрати, пов'язані з організацією та проведенням змагань здійснюються за рахунок залучених Федерацією коштів.
7.7. Витрати з участі команд у змаганнях проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди на змагання або (та) залучених коштів.
7.8. Команди підтверджують свою участь до 6 травня за тел.: (062) 385-75-97, (050) 625-11-72 Телюкова С.М., або по E-mаіl: dulfer @ mail.ru.
8. ЗАЯВКИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ КОМАНДАМИ
8.1. У день заїзду команди подають до мандатної комісії такі документи:
- іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
- спеціальний медичний допуск для учасників, яким не виповнилося 16 років;
- паспорти учасників команди, або свідоцтва про народження та учнівські квітки;
- класифікаційні книжки спортсменів або довідки про досвід участі спортсменів у спортивних походах;
- страхові поліси від нещасних випадків на спортивних заходах (на всіх учасників змагань, у т.ч. на суддів від команди) дійсні на час змагань та у дорозі. При відсутності страхових полісів можливе їх оформлення під час роботи мандатної комісії у представника страхової компанії на будь який термін.
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ
Пішохідна комісія Донецької обласної Федерації спортивного туризму
про відкриті обласні змагання "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму
1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
1.1. Відкритий "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму проводиться з метою подальшого розвитку спортивного туризму в Донецькій області, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури та спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
1.2. Головні завдання "Кубка":
- пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення;
- перевірка та підвищення рівня технічної майстерності спортсменів-туристів;
- визначення найсильніших команд області з техніки пішохідного туризму;
- сприяння підвищенню безпеки спортивних походів з пішохідного туризму.
2 . ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Відкритий "Кубок Донбасу" з техніки пішохідного туризму проводиться 22-25 травня 2008 року поблизу сел. Зуївка м. Харцизська. Проїзд автобусом № 11 „Донецьк - Харцизськ” з Південного автовокзалу, потім автобусом „Харцизськ – Зуївка” до кінцевої зупинки.
3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ
3.1. Загальне керівництво Кубка здійснюють Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласний центр фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецька обласна федерація спортивного туризму (далі - Федерація).
3.2. Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на пішохідну комісію Федерації та головну суддівську колегію Кубка (далі - ГСК), склад якої затверджується Федерацією.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ
4.1. До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій, участники яких спеціалізуються в гірському, лижному, пішохідному та спелеотуризмі.
4.2. У змаганнях беруть участь спортсмени з наступною кваліфікацією:
4.2.1. на дистанціях третього класу: з кваліфікацією не нижче 3 розряду зі спортивного туризму або з досвідом участі у спортивних походах не нижче першої категорії складності або з відповідною підготовкою;
4.2.2. на дистанції четвертого класу: з кваліфікацією не нижче 2 розряду зі спортивного туризму або з досвідом участі у спортивних походах не нижче другої категорії складності або з відповідною підготовкою.
4.3. Вік учасників встановлюється за роком народження.
4.3.1. До участі на дистанціях третього класу можуть бути допущені учасники віком 13 років і старше.
4.3.2. До участі на дистанції четвертого класу можуть бути допущені учасники віком 16 років і старше. До участі можуть бути допущені не більше двох учасників віком 15 років при наявності спецдопуска фіздиспансера.
4.4. Склад делегації - до 11 осіб, у тому числі: представник команди - 1 (може бути учасником); основний склад команди - 6 (у т.ч. не менше 1 жінки); запасні учасники - до 2; суддя - 2 (судді повиннні мати досвід суддівства).
4.5. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до Правил.
5. ПРОГРАМА ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
5.1. Змагання проводяться у відповідності до чинних Правил змагань з техніки спортивного туризму (далі – Правила). Штрафи за порушення техніки, умов змагань та тактики виставляються згідно п.2.2 та таблиць 3, 4, 5 та 7 Правил.
5.2. Змагання проводяться на дистанціях:
- "Смуга перешкод" - командні змагання, ІІІ клас дистанції;
- "Рятувальні роботи з орієнтуванням на короткій дистанції" (далі – "Рятувальні роботи") - командні змагання, ІІІ-ІV клас дистанції;
- "Спецзавдання на Смузі перешкод" (далі – "Спецзавдання") - командні змагання.
5.3. Докладні умови змагань на дистанціях команди одержать на місці змагань.
5.4. Для облаштування дистанцій змагань команди під час проходження мандатної комісії здають до ГСК у тимчасове використання по одній основній вірьовці діаметром 10-12 мм, довжиною по 30-40 метрів, а також по три карабіни. Зазначене спорядження використовується для організації суддівської страховки і повертається командам після закінчення змагань.
5.5. Програма змагань:
22.05.08 – заїзд та розміщення команд, робота мандатної комісії (до 20:00); нарада ГСК з представниками команд, жеребкування команд; робота технічної комісії;
23.05.08 – 8:00 урочисте відкриття змагань; показ дистанції; змагання на дистанції „Смуга перешкод”; нарада ГСК з представниками команд;
24.05.08 - змагання на дистанції "Рятувальні роботи"; нарада ГСК з представниками команд;
25.05.08 - змагання на дистанції "Спецзавдання"; визначення результатів, нагородження, закриття змагань, від'їзд учасників.
5.6. ГСК залишає за собою право на зменшення програми змагань.
6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ
6.1. Визначення переможців та призерів проводиться відповідно до Правил. Загальнокомандний результат визначається за кращою сумою місць команди на двох дистанціях змагань ("Смуга перешкод" та "Рятувальні роботи"). Якщо сума місць однакова, перевагу має команда, яка посіла краще місце на дистанції "Рятувальні роботи".
6.2. У разі рівності результатів виступу у виді двох чи більше команд краще місце посідає та, у якої менше штрафних балів, а у випадку їх рівності перевага віддається тому, хто стартував раніше.
6.3. Команда, що виступила не у всіх видах програм, займає місце в підсумковому протоколі після команд, що мають повний залік.
6.4. Результат команди на дистанції визначається сумою часу, витраченого на проходження дистанції та штрафного часу.
6.5. Команди-призери на окремих дистанціях нагороджуються дипломами Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації та, можливо, призами спонсорів, а учасники команд та тренер - дипломами. Команда, яка посіла перше місце у загальному заліку нагороджується перехідним Кубком.
7. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ
7.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників та суддів, здали необхідне спорядження та пройшли мандатну комісію змагань.
7.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях відповідно до Правил та Положення про змагання.
7.3. Відповідальність за якість та безпечне використання усього спорядження учасників несе представник команди та самі учасники.
7.4. Відповідальність за наслідки, викликані порушенням безпеки з вини учасника, несе учасник, який допустив порушення.
7.5. Розміщення учасників проводиться у польових умовах. Харчування учасниками забезпечується самостійно.
7.6. Витрати, пов'язані з організацією та проведенням змагань здійснюються за рахунок залучених Федерацією коштів.
7.7. Витрати з участі команд у змаганнях проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди на змагання або (та) залучених коштів.
7.8. Команди підтверджують свою участь до 6 травня за тел.: (062) 385-75-97, (050) 625-11-72 Телюкова С.М., або по E-mаіl: dulfer @ mail.ru.
8. ЗАЯВКИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ КОМАНДАМИ
8.1. У день заїзду команди подають до мандатної комісії такі документи:
- іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;
- спеціальний медичний допуск для учасників, яким не виповнилося 16 років;
- паспорти учасників команди, або свідоцтва про народження та учнівські квітки;
- класифікаційні книжки спортсменів або довідки про досвід участі спортсменів у спортивних походах;
- страхові поліси від нещасних випадків на спортивних заходах (на всіх учасників змагань, у т.ч. на суддів від команди) дійсні на час змагань та у дорозі. При відсутності страхових полісів можливе їх оформлення під час роботи мандатної комісії у представника страхової компанії на будь який термін.
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ
Пішохідна комісія Донецької обласної Федерації спортивного туризму