Открытый Кубок Донецкой области по водному туризму. Положение.

Форум о спортивном туризме, для спортивных туристов, о спортивных туристах.

Модератор: Самуся

Аватара пользователя
Фонарик
Сообщения: 7
Зарегистрирован: 24 окт 2007, 07:11
Откуда: Донецк

Открытый Кубок Донецкой области по водному туризму. Положение.

Сообщение Фонарик » 10 сен 2013, 19:30

..................................................ПОЛОЖЕННЯ
..............про відкритий Кубок Донецької області з водного туризму

1. Мета та завдання
Відкритий Кубок Донецької області з водного туризму проводиться з метою подальшого розвитку спортивного туризму в Донецької області та в Україні, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення, покращання його фізичного та морального стану.
Головні завдання змагань:
• пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення України, як потужного засобу зміцнення здоров’я і виховання патріотизму, формування свідомості людини щодо повсякденного ведення здорового способу життя;
• перевірка та підвищення рівня технічної та тактичної майстерності спортсменів;
• визначення найсильніших команд регіону з техніки спортивного туризму;
• виявлення перспективного резерву спортивного туризму;
• сприяння підвищенню безпеки змагань та спортивних походів з водного туризму;
• підвищення кваліфікації суддівських кадрів.

2. Термін та місце проведення
Змагання проводяться 04-06 жовтня 2013 року на р. Кринка, в районі с. Ново-Петрівка Амвросіївського р-ну Донецької області.

3. Керівництво змаганнями
3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснюється Управлінням з питань фізичної культури та спорту Донецької облдержадміністрації, Обласним центром фізкультурно-оздоровчої роботи та Донецькою обласною федерацією спортивного туризму (далі – Федерація).
3.2. Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію (далі - ГСК). Головний суддя змагань – Чернобай Т.М..; заступник головного судді – Володіна О.В.; головний секретар – Груздева Т.П.
Відповідальність за дотримання правил безпеки під час проведення змагань, відповідно до чинних Правил змагань зі спортивного туризму, покладається на головного суддю.

4. Учасники змагань
4.1. До участі у змаганнях допускаються команди туристських клубів, навчальних закладів та інших організацій.
4.2. Кваліфікація учасників змагань повинна бути не нижче вимог, передбачених Правилами змагань зі спортивного туризму (далі Правила) затвердженими Міністерством України у справах сім’ї, молоді та спорту від 24.04.2008 року.
4.3. До участі у змаганнях допускаються учасники не молодше 16 років, що не мають медичних протипоказань, вміють плавати і мають не менш 3-його спортивного розряду з водного туризму.
4.4. Склад команди не менше 11 осіб та не більш 14. У тому числі екіпажі: байдарки-двійки (чоловічий та змішаний), катамарана-двійки, катамарана-четвірки, каяка, суддя від команди, представник команди, запасний. Для виступу у класі каяків можна використовувати будь-якого члена команди, крім судді. Представником від команди може бути будь-який член команди крім судді. Наявність у будь-якому екіпажі однієї жінки та наявність судді від команди обов’язкова. Команди, які не мають у своєму складі будь-якого екіпажу або судді від команди, вважаються неповними.
4.5. Команди та екіпажі повинні бути забезпечені плавзасобами (байдарками та каяками з обв`язкою та ємкостями, що не топляться; катамаранами-двійками, катамаранами-четвірками), спеціальним спорядження (касками, рятувальними жилетами), мати взуття та одяг, який захищає тіло окрім грон рук; рятувальним спорядженням (не менше 1-го рятувального кінця, страхувальні системи (обв`язки) для всіх членів екіпажів с карабінами, 2 рятувальні мотузки не менше 20 метрів с карабінами).

5. Умови проведення змагань
5.1 Змагання проводяться відповідно до чинних Правил змагань зі спортивного туризму на дистанціях 3-4 класу.
5.2. Змагання включають до себе слідуючи дистанції: слалом - коротка гонка з подоланням перешкод - воріт для байдарок, катамаранів-двійок, катамаранів-четвірок та каяків (по дві залікових спроби), командна гонка та рятувальні роботи.
5.3. У разі необхідності, до цього Положення можуть додатково розроблятися і своєчасно повідомляться учасникам умови проведення змагань, які не повинні суперечити Правилам.
5.4. Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження учасників несе представник команди та самі учасники.
5.5. Відповідальність за наслідки, викликані порушенням безпеки з вини учасника, несе учасник, який допустив порушення.
5.6. Після постановки дистанції вихід на трасу заборонено.
5.7. У разі невиконання вимог п.п. 4.2-4.5 та 5.6 Положення команди до старту у даному етапі не допускаються.
6. Програма змагань
04 жовтня – заїзд учасників; початок роботи мандатної комісії; з 19.00 подання заявок до
мандатної комісії, 24.00 закінчення роботи мандатної комісії;
05 жовтня – 9.00 відкриття змагань; нарада представників команд; семінар суддів; змагання з
рятувальних робіт; змагання на дистанції «слалом»; змагання на дистанції
«командна гонка»;
06 жовтня – нарада представників; змагання на дистанції «слалом»; підведення підсумків
змагань; нагородження переможців; закриття змагань та від’їзд учасників.
6.1. Команди подають з 19.00 до 24.00 04 жовтня до мандатної комісії на місці проведення змагань такі документи:
• іменну заявку за встановленою формою, завірену лікарем, медичним закладом, організацією, що відряджає;
• реєстраційний лист команди за встановленою формою;
• технічна заявка для визначення учасників змагань з певного виду програми і є вибіркою з іменної заявки.
• класифікаційні книжки спортсменів;
• страхові поліси від нещасних випадків (на усіх спортсменів та суддів від команд), дійсні на час змагань. При відсутності страхових полісів можливе їх оформлення під час роботи мандатної комісії у представника страхової компанії на будь який термін (мінімальна вартість – 10 грн.);
• паспорти учасників, або інші документи, які підтверджують особу.

7. Визначення переможців на нагородження
7.1. Команда-переможець визначається з числа повних команд по сумі місць, зайнятих на дистанціях «слалом» та рятувальних роботах. При рівній сумі місць перемагає команда, що посіла краще місце у рятувальних роботах.
7.2. На дистанції «слалом» команда-переможець визначається по найменшій сумі місць, зайнятих екіпажами суден (байдарки – чоловічий та змішаний екіпажі, катамарана-двійки, каяк). При рівній сумі місць перемагає команда, що посіла більше перших місць, а при їх однаковій кількості перемагає команда з меншим стартовим номером.
7.3. На дистанції «командна гонка» команда-переможець визначається по кращому результату (час та сумарний штраф на етапі). При однакових результатах перемагає команда з меншою сумою штрафів, а при однаковій сумі штрафів – команда з меншим стартовим номером.
7.4. Команда-переможець у рятувальних роботах визначається по кращому результату (час та сумарний штраф на етапі). При однакових результатах перемагає команда з меншою сумою штрафів, а при однаковій сумі штрафів – команда з меншим стартовим номером.
7.5. Результати у кожному класі суден в спробі на дистанції «Слалом» та результати команди на дистанціях «командна гонка» та «Рятувальні роботи» визначаються як сума часу проходження траси і штрафних очок. При підрахунку штрафні очки переводяться у штрафний час (одне очко відповідає одній секунді).
7.6. Команди, що не одержали заліку, посідають місце N+1, де N – кількість команд у даному виді змагань.
7.7. Визначення переможців та призерів проводиться відповідно до Правил змагань з техніки спортивного туризму.
7.8. Команда-переможець змагань нагороджується Кубком та дипломом, команди-призери нагороджуються дипломами у кожному класі суден і, можливо, призами спонсорів, а їх тренери - грамотами Донецької обласної федерації спортивного туризму.

8. Фінансові умови проведення змагань
8.1. Витрати, пов’язані з організацією та проведенням змагань здійснюються за рахунок залучених федерацією коштів.
8.2. Витрати з участі команд у змаганнях (проїзд, добові, харчування, проживання учасників, представників та суддів від команд; прокат спорядження; страхування учасників та суддів від команд на період змагань та проїзду тощо) проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди або інших залучених коштів.
8.3. Розміщення учасників змагань проводиться у польових умовах. Команди повинні мати усе необхідне для проживання у польових умовах та самостійного приготування їжі.
8.4. Після закриття змагань команди повинні прибрати місце проживання та харчування і вивезти сміття.

9. Порядок підготовки спортивних споруд
Підготовка місця проведення змагань і контроль за його станом під час проведення змагань, відповідно до чинних Правил і наказу Минсім`ямолодьспорту від 26 квітня 2004 року № 1274 “Про додаткові заходи по попередженню травматизму і запобіганню нещасних випадків у спортивній діяльності”, покладається на головного суддю змагань.

10. Медичне забезпечення змагань
На змаганнях під час їх проведення повинен бути присутній лікар, або інший медичний працівник, готовий до надання першої медичної допомоги.

11. Порядок та термін надання заявок
11.1. Порядок та термін подачі необхідних документів передбачено п. 6.1 даного Положення.
11.2. За встановленими формами надається іменна заявка (додаток 1), реєстраційний лист команди (додаток 2), технічна заявка (додаток 3).
11.3. Разом з іменною заявкою, реєстраційним листом та технічною заявкою команди надають класифікаційні книжки спортсменів, страхові поліси від нещасних випадків (на усіх спортсменів та суддів від команд), дійсні на час змагань, та паспорти учасників, або інші документи, які підтверджують особу.
11.4. Попередня заявка надається не пізніше як за 20 днів до початку змагань за адресою: 83007 м. Донецьк, вул. Буслаєва, б.30, кв.24 Володіної О.В., або за телефонами:
067-621-50-38, 050-744-0004, або на Lena3024@rambler.ru exo3024@mail.ru

.....................................
ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ
.....................................................................................................Комісія водного туризму ДонОФСТ
Вложения
Положение КДО по ВТ - 2013 1.doc
(59.5 КБ) 268 скачиваний
Говорят, что идеальной женщины не существует… Подошла к зеркалу... Ну, врут же, гады!

Самуся
Сообщения: 331
Зарегистрирован: 01 сен 2006, 12:04
Откуда: Донецк

Сообщение Самуся » 07 окт 2013, 10:06

В связи с плохими погодными условиями соревнования перенесены на 11-13 октября 2013 года.
Життя прекрасне ще й тому, що можна мандрувати.


Вернуться в «5. Донецкая областная федерация спортивного туризма (ДонОФСТ)»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей